Hemlängtan.

2kommentarer

Dagen började med att jag vaknade upp i min otroligt stora säng (för att sova ensam i) av att solen sken in och jag hörde barn springa omkring i huset. Jag gick upp och satte mej och pratade med mamma och sofie på skype. Sen kom ävn mormor och morfar, det var kul att se och höra från er alla :) Sen lekte jag lite med barnen, gick ut till poolen, åkte med golfbilen runt hela området. Området består av massvis med oilka aktiviteter, mestadels golfban(or?) men även gym, tennisplaner, basketplaner och massvis med OTROLIGT FINA hus. Detta är så amerikanskt och så vackert. Har även pratat med Elin, Karro och Stoffe. Det är så skönt att få höra från er alla. Jag saknar er. Idag efter lunch gick jag ner och vilade, då fick jag ett litet gråtanfall då allt kändes bara skit. Men så kom Helena (värdmamman) in och pratade lite och allt kändes så bra. Till middag nu ikväll hade Peter grillat, det var sjukt gott, känns som jag gått upp 5kg efter bara denna måltiden. haha! Helena och Peters vänner är också här, de har två döttrar. Vid matbordet sa dom till mej att jag har ahft väldigt tur för jag kunde inte ha hamnat i en bättre familj och så känner jag också. Allting känns så bra här, de är verkligen snälla. Nu är klockan 20 över 8 och jag har redan gått och lagt mej. Jag kommer sova som barnen gör snart. Jag får nog sätta på en film här på datorn och mysa lite med mej själv här i denna stora säng. Synd att ingen kan göra mej sällskap.

Det har verkligen varit en riktigt sommardag här idag. Typ 77 grader Fahrenheit, som motsvara ca 25 grader där hemma. Dom har en jätte fin pool här ute men jag som är badkruka har inte badat, även att den är uppvärmd.

Det är väldigt roligt att det är många som är inne och kommenterar, det uppskattas verkligen. För även om jag har kommit till en underbar familj så känns det ensamt här ibland. Och julia, jag veeet. Mitt rum: Sofie och Felix!! Kan du säga till henne är du snäll? Vill helst ha en hel säng när jag kommer hem. Haha! När åker mormor och morfar på semester? Glömde och fråga det, ha det så bra iallafall! Och tjejerna där hemma, lycka till med matcherna, det blir tyvärr lite körigt med att komma och titta.

Angående bilder och så från traning school och NY turen så kommer det snart, har glömt kamerasladden på mitt rum hos värdfamiljen.
God natt och sov gott, kramar Ida 

2 kommentarer

mormor

06 Sep 2009 14:59

Vi åker 9/9 till gtbr o sover. 10/10 kl 8,00 till Karpathos. Skickar ett kort till dej! Tänk på att du kommer att få ett otroligt minne hela livet.Alla finns ju kvar när Du kommer hem!STOR KRAM mormor.

elin

06 Sep 2009 17:55

<3 du klarar allt ida :) men detär klart, du är saknad här hemma.

haha du är för söt, du får update om matcherna här ist, vi vann 2/4 matcher, vann mot sanda o brahe så de känns gött hade chans att vinna alla :) får se till o sända matcherna på web-tv sen ;)

Kommentera

Publiceras ej