Lunginflammation?

2kommentarer

Jag tror jag har åkt på ännu en lunginflammation. Har så ont när jag tar djupa andetag och hostar hela tiden upp slem. Usch jag orkar inte med detta just nu. Men helena sa att hon kunde ta mej till en doktor, men jag sa att jag ville vänta lite. Kanske väntar över helgen eller åker dit och kollar på fredag.
Idag har det varit mega varmt, typ 30 grader och helt kvavt. Tror det kommer regna sen inatt, det behövs!
Kan någon ge mej marabou och kanelbullar? Jag mååååste ha det nuu! :)
Nu är det dags att lägga sej ner och försöka tänka på nåt annat så jag inte börja klättra på väggarna snart. Kanske ska man läsa en utav de svenska tidningarna som jag fick igår utav mamma? Och lita inte på horoskop, för i en utav tidingarna stod det att jag skulle haft tur/gått jätte bra med kärleken mellan 3-16 september, och hur kan man ha det jätte bra när man inte ens träffar sin pojkvän? BULLSHIT :)
God natt! Sov gott, jag ska försöka inte drömma massa läskiga drömmar inatt!

2 kommentarer

Nina

24 Sep 2009 09:45

Hej Ida



Vad trist att du inte känner dig kry, hoppas det vänder snabbt. Kan bara "läska" dig lite med att vi nyss haft besök av Marabou här på jobbet, de hade med sig en del nyheter, bl a en ny 180g-kaka som bara ska säljas över vintern, med smak av kanel, kardemumma, ingefära mm. Ska alldeles strax provsmaka den.. Finns det inget IKEA i närheten där du kan köpa lite Marabou?

Ha det så bra och krya på dig.

Kram Nina

Ida

24 Sep 2009 18:10

Åh va gott!Nu har jag iallafall gått och köpt mej lite m&m kulor som jag mumsar i mej. Jo ska åka till Ikea snart hoppas jag. Tack så mkt, vi hörs! Kram

Kommentera

Publiceras ej