Minnen..

2kommentarer

Vet ni vad jag har lust med nu?  SJUNGA! ;)
Vad sägs om att sjunga och dansa loss lite med syrran? Låtar som:
"Säg mig vad du står", Carola
"It´s all coming back to me now", Celine dion
"Jump", Van Halen
eller "Julen är här", hahha :) Du förstår vad jag menar.

Vet ni var jag var tvungen att gå in och kolla på youtube nu, "too cool", fattar ju inte vad Nellie och Sofie höll på att sjunga på hela semestern, nu förstår jag!

Om ni vill lyssna på en låt som går hela tiden på radion här är det "I know you want me" med Pitbull! Själv lyssnar jag mest på barnens alla barnlåtar från filmer mm. I bilen finns en skiva med High School Musical och när låtarna "What i´ve been looking for" och "Breaking Free" kommer påminns jag återligen av Sofie och Nellie :) Haha!

Det är så härligt att när man lyssnar på en låt så kopplar man låten till olika minnen eller personer. Blev så väldigt sugen på att dansa nu. Tittade på klippet http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM, Bounce på Sergels Torg i Stockholm och blev genast påmind om den underbara föreställningen "Caution" som jag var på i våras? med mamma och Sofie. Den var ju helt underbar! Vill bara dansa nu! Sofie kom du ihåg skumdiscot? och mannen som slet av sig kavajen och allt?
Skulle inte sitta fel med lite balett, jazz och street dance nu:) Men får väl istället gå och lägga mej och drömma mej bort om lite dans.
God natt allesammans.

2 kommentarer

mamma

30 Sep 2009 08:17

Mannen som slet av sig kavajen och allt?? Var inte jag med på samma föreställning? Det kanske var när jag köade för att hämta ytterkläderna, hm ....

sofie

30 Sep 2009 10:26

hahaha eller att gå runt i hela huset och sjunga, i'm too sexy for my love, i'm too sexy for my shirt.. hahah eller att skicka runt alla instrument du jag och mamma:) eller varför inte en michael jackson kväll med karlssons?, vi har lite dans att ta igen tillsammans när jag kommer till dig, puss saknar dej<33

Kommentera

Publiceras ej