Ny veckan, nya möjligheter.

9kommentarer

Usch, dagen började hemskt. Daton fungerade inte, den höll på med någon återställning. Höll på att börja lipa för just nu känns datorn som det viktigaste jag har. Men det fungerade iaf tillslut och ingen försvann, tror jag inte. Hoppas den funkar nästa gång jag sätter på den!
Idag är det förresten min namnsdag, så grattis på mig själv!
Nu ska jag visa massa goa bilder från olika minnen jag saknar.
Nedräkningen till balen och stundentenÄlsklingen tog körkort
Karro på balen, hahaStoffe på balenJag och NatalieProvar glasögon
Sista måltiden innan USA, potatis, köttbullar och såsJag och Nellie och JuliaÄcklig mat på en restaurangSpegelhuset

9 kommentarer

Karro

14 Sep 2009 15:28

Grattis på namsdagen Ida! Oj, va trött jag ser ut på bilden från studenten, var nog pga en lång och rolig dag :) haha

mamma

14 Sep 2009 17:10

Ser jag rätt? Är det middagen på " Crudo"- restaurangen i Italien som är med i din bildsamling av saknade minnen???

Anonym

14 Sep 2009 19:45

Då får jag väl också säga grattis på namnsdagen :)

plus att jag är avis på dig som får se säsongspremiären av oth o GG, fusk, ja får sitta o vänta tills imon hihi

saknar dig <3

Julia

14 Sep 2009 20:15

åh, älskade strozzapreti eller vad det nu hette :)



maskar med rått kött på svenska då (;

saknar dig ! <3

Daddy

14 Sep 2009 21:28

Konstigt !



Jag känner inte igen den där maten...



Hjälp mig ! Vad var jag den här kvällen ?

sofie

14 Sep 2009 21:38

usch! jag hatar strozzapreti haha, pappa,lägg ner;)

GRATTIS(jag visste faktiskt det:O) puss

Elin

14 Sep 2009 23:10

inlägget utan namn va från mig haha

shpresa

15 Sep 2009 00:04

Grattis ida

Julia

17 Sep 2009 17:16

Hahaha, Stefan var inne i dimman!



Eller kanske på toaletten med Douglas?

Om det var namnet på den..

Kommentera

Publiceras ej