NYC :)

2kommentarer

Idag ska vi in till NYC för att åka en busstur, detta ska bli så kul och det är dethär som man har sett fram emot hela veckan. Sen ska vi även upp i Rockerfeller Center och 2 timmars fri shoppingrunda. Men vad hinner man på 2 timmar? Typ en affär! ;) 
Men innan detta så har vi 2 lektioner, först kommer en polis och pratar lite, sen ska våran grupp redovisa om barn mellan 3-4 år!
Imorgon blir också en väldigt spännande dag, för då får vi träffa våra värdfamiljer för första gången! Bussen går från skolan 9.15am och vi ska ungefär vara i Boston 3.15 pm tror jag, så det verkar ju bli en väldigt lång bussresa!
Idag hoppas jag att jag hittar en adapter till min dator, för min funkade visst inte till jodade uttag, så idag blir det adapterjakt!

Ha en bra dag hemma i Sverige!
Kramar till er alla
Ida

2 kommentarer

Nina

03 Sep 2009 15:22

Hej Ida!



Nu hittade även jag in på din blogg. Jättekul att kunna följa ditt år i staterna. Kommer nog bli kanonkul och spännande med alla äventyr som väntar.

Ha det så bra. Kram Nina

Kattis

03 Sep 2009 18:24

Hej "Nufs",



Nu har jag också hittat dig...

Hoppas du har haft en bra dag i NYC - lite shopping är ju aldrig fel:)Va kul att äntligen få träffa familjen. Lite pirrigt också kanske?



Just nu bara vräker det ner här hemma och det är jättemörkt även att kl bara är 18. Jag är ensam hemma och övriga familjen är på fotbollsträningar (som vanligt). Morbror Janne hälsar så gott. Vi ska försöka lära honom hur han kan göra för att skriva till dig. Det känns som "Mission Impossible", men man vet aldrig;)



Ha det så bra!



Puss & Kram

Kattis

Kommentera

Publiceras ej