Onsdag den 9 September

2kommentarer

Idag började jag kl 7.30-9, skulle passa Jack och Ashley medan de tog Ryan till sin första skoldag. Nu har jag ledigt till 12.30 då jag börjar jobba igen till 7.30 ikväll. Igår var min första jobbdag, det gick ju bra. Tur att Frida var här också så hon kunde visa mej omkring lite och så. Sedan åkte vi till Starbucks, träffade några andra svenska au pairer som jag bytte nummer med osv, så dom lär jag ju träffa igen :) Alltid kul att träffa lite nytt folk. Nu börjar jag få ordning på mitt rum iaf, har packat upp allt men det är fortfarande stökigt. Borde bara ta tag i mej själv nu också, vill träna men ska man våga sig ut och springa här? Problemet är att jag kanske inte hittar hem här igen. Haha!
Vädret här är fortfarande rätt bra, kanske 22 grader om dagarna. Det är väl iallafall varmare än vad det är hemma? Maten är kanon, vi äter middag vid 6 kanske och de lagar jätte god mat. Till frukost och lunch får jag ta vad jag vill och hittills har det blivit lite mackor, toast och massa frukt.
Nu har jag 2,5 timmar kvar så det kanske är dags för en löpatur?
Ha det så bra där hemma!

2 kommentarer

Kattis

09 Sep 2009 21:11

Hej svejs,



Det låter som om du har det riktigt bra:)

Det var kul att få se lite bilder. Hoppas det kommer flera.

Här hemma händer det inte så mycket. Det har varit en skön dag idag (kanske lika varmt som hos dig) och vi har grillat ikväll. Vi har också tittat på fotboll och Sverige vann över Malta (till slut).Intressant eller hur?!



Just nu är det Idol på TV och det är därför jag sitter vid datorn för jag tycker det är såååå pinsamt:=) Jag tror att Mårten kommer att vara med ikväll, då kommer jag i alla fall att titta.



Hoppas du har hittat tillbaka efter din löpartur;)



Ha det så bra!



Puss & kram

Kattis



Hanna

09 Sep 2009 23:08

Åh du är så söt Ida! :)

Det verkar ju iaf som att du har det rätt bra, inte för bra bara för jag vill gärna att du kommer sen, hehehe ;) ha de nice babe så hörs vi!

Massa pussar och kramar :D

Kommentera

Publiceras ej