Onsdagen den 16 september

5kommentarer

Jahopp, och så var denna dagen över. Dagarna går verkligen fort, fast ibland inte.. Men det är inte så mycket som hänt här idag, utan passa barnen, spinnging i 1 timme, nu kommer jag verkligen inte kunna gå imon. Känner det redan nu! Hade problem med att städa undan leksakerna efter barnen innan, haha
Imorgon jobbar jag en timme på morgonen, sen är jag ledig till 12!
I helgen så ska nog Malin komma och hälsa på mej:) Wiiiieho! Sen ska jag isf ta med henne med mej och Lovisa till mallet, kanske hänger arlinda och emelie på också? Det vore kul!!

Åh vad jag saknar er där hemma. Jag skulle bara vilja spola tillbaka tiden ett tag. Att cykla tillsammans med Elin, Lina och Karro till skolan. Eller efter en träning när man sitter kvar, strechar lite och bara snackar. Eller när man kommer hem från skolan en onsdag och mamma har lagat färsk torsk med potatis och vit sås :) MUMS! Eller torsdagarna nu i våras då jag hade Fotografisk bild A och Stoffe jämt brukade komma och hälsa på mej. Åh, alla dessa minnen tillsammans med er alla! Men som tur vet jag ju att ni finns kvar och att vi kommer träffas igen. För jag är ju bara borta en stund.

Det kommer nog gå väldigt mycket upp och ner detta året, men om man klarar sig igenom ett år som detta så klarar man mycket. Jag känner mej stolt att jag ens har tagit mej hit och varit här i 17 dagar :)

Nu ska ni fårse några fina bilder som jag fick idag av Nina på någon dag precis innan jag åkte.
Ta hand om er, Jag tänker på er <3
Och vad kul Janne att du klarade att hitta in till min blogg och DESSUTOM kommentera! Du får jobba dej upp till mormors nivå nu. För hon är aktiv läsare här, även på semestern. och det är jag väldigt glad över. Hoppas ni har det kanon mormor och morfar!
Kramar Ida 

5 kommentarer

Anonym

17 Sep 2009 12:04

O jag saknar dej ida!!! <3<3 det känns helt sjukt att man inte kommmer få träffa dej på ettt år :S just nu skulle jag bara vilja höra ett Ida-skratt , det gör en alltid så glad! Hoppas allt är bra!!!

Pernilla

17 Sep 2009 12:56

Hej Idaho :)

Kul att följa din blogg.. Jag är övertygad om att du kommer att fixa detta året galant.. Du är en stark tjej :) Visst kommer dipparna att komma, men då gäller det att tänka positivt!!! Allt o alla finns kvar här hemma när du kommer!! Jag lovar Nässjö kommer att vara sig likt ;) hehe... Ha det bäst o ta hand om dej!! Puss o Kram

mormor

18 Sep 2009 17:59

HEJ ! vi är hemma igen Haft en toppen sem.många svenskar i våran ålder!Drömde att Du kom o hälsa på mej o jag fick inget säga till mamma.Det är väl för att jag tänker på dej ofta.bamsekram från mormor.

LINAAAAAAAAAAAAA

20 Sep 2009 21:29

oj, hahah den första kommentaren är från mej Ida ;) <<23<3<33

Natalie

23 Sep 2009 13:43

ååh Ida jag saknar dej massa!! Det låter ju som du har det riktigt bra där!! Toppen!! önskar att jag kunde vatt där med dej!1 Hade varit megaskoj!!! Kommer bli så kul sen om nåt år när vi har återträff alla!!! åå va jag längtar!! ha de finast! pusss <3

Kommentera

Publiceras ej