Onsdagen den 23 september

1kommentarer

Good morning.
Är vääääldigt trött, som jag oftast är här när jag vaknar. Men kunde inte somna om efter alla konstiga drömmar jag har. Inatt hade bland annat mormor och morfar ordnat en jätte fest till mej på ica för att fira att jag skulle åka till usa. Mormor hade bakat massa olika goda kakor som jag vill äta men mådde bara illa. Usch va mycket konstigt man drömmer, lite läskigt faktiskt.
Igår tog jag hand om Jack själv i några timmar, vi gick till en lekplats, lekte i lekrummet och tittade på pippi :) När dagen var slut, kl 8, kom Lovisa och hämtade upp mej och vi åkte till Starbucks. Där träffade vi massa au pairer som vanligt, även några nya ansikten som var kul :) Det är skönt att sitta där och prata om allt, man kan fråga de som har varit här lite längre vad dom har gjort för resor, vart de har pluggat osv.
Idag är det jobb mellan 11-8 så ska ligga här i sängen de kommande 2 timmarna och vila upp mej.
Hörde att hösten har börjat komma hemma? Igår var det riktigt första "höstdagen" här, då vände det, alltså det börja gå mot mörkare tider. Men det märktes inte så speciellt mycket eftersom det var 25 grader här och kändes som mitt i sommaren. Men just nu längtar jag att snön och vintern! Hörde att de stänger alla skolor här för minsta lilla snöhög här, kan det verkligen vara så? Det lär jag nog märka i vinter isåfall.

Va härligt att mormor och morfar har haft en bra semester, och Janne, vi kan väl alltid hoppas på att du vinner någon stor summa snart så ni kan hälsa på. Annars är väl Julia sugen på att komma själv? Haha!
Just nu ser jag mest ifram mot då Stoffe kommer i slutet av december, det ska bli så roligt och skönt. För det är jobbigt att ha ett förhållande på 10 timmars avstånd. 

Kram på er alla <3 

1 kommentarer

stoffe

23 Sep 2009 23:09

Jag längtar också till December.!!

Kommentera

Publiceras ej