Saknaden är stor

0kommentarer

Usch idag är det en jobbig dag, verkligen en hemlängtan-dag!
Jag saknar min pojkvän så  grymt mycket så det finns inte. och som de flesta av mina kompisar vet så glömmer jag lätt bort hur en person ser ut när man inte träffar han/hon på länge. Så känns det just nu med Stoffe. Även om vi pratade en stund innan på skype så känns det hemskt nu. Jag mår dåligt av att vara ifrån dej såhär mycket. Känns som allt bara rinner ut och det vill jag verkligen inte. Jag vet att vi kan klara det här men just nu känns det bara skit. Hur gör man? Någon som har något tips? GE MEJ DET SNÄLLA!! Hur behåller man all kärlek på 10timmars avstånd, för det känns det värdelöst nu.
Idag skulle jag egentligen först tagit en promenad med Helene men så blev det lite stressigt så istället åkte jag med Emma ner till stan och så gick vi omkring lite. Jag köpte m&m kulor som jag har mumsat i mej nu. usch jag vet att jag inte borde äta sånt där, men när man sitter här och är deppig så tycker jag att jag förtjänar lite gott ändå.
Nu börjar jag jobba om 10min, ska försöka komma på andra tankar fastän jag egentligen skulle helst vilja sitta här hela dagen och prata med er där hemma. Det är lite jobbigt nu först i början när man möter så många olika kompisar hela tiden och man ska vara öppen och försöka hänga med på allt. Man kommer inte ihåg vem någon är samtidigt som man ska hålla reda på allt annat. Men jag kommer nog snart in i det. Tur att det finns så många här iallafall, och alla verkar riktigt trevliga!
Men inget slår pojkvännen, kompisarna, familjen och släkten där hemma! Jag tycker om er <3
Dags att sätta igång med arbetet!
Kram

Kommentera

Publiceras ej