Sjuk?

3kommentarer

Som jag skrev igårkväll så mådde jag väl sådär. Och det hade inte blivit mycket bättre idag på morgonen. Fick ett sms av Helena, värdmamman, där hon skrev att jag fick ledigt idag till 11.30 eftersom jag inte mådde så bra igår. Skulle egentligen ha börjar kl 9 men då skulle vi åkt o kollat på gymet, övningskört och pratat lite. Sen när jag gick ner till 11.30 så kom Helena hem utan barn, då var de i skolan och de skulle på andra aktiviteter så det kommer hem om en timme igen. Men fårse hur mycket jag orkar göra för jag känner mej väldigt seg. Ikväll så jag ligga och vila upp mej tills imorgon. Vill verkligen hänga med in till Boston! Nu ska jag nog lägga mig och kolla på ett avsnitt på 90210 eller kanske läsa Ljudet av ditt hjärta? Idag är det lite kallare här, känns att hösten börjar komma hit också. Men hörde att nästa vecka ska det bli fint väder igen. Så då hoppas jag man kan vara ute och leka med barnen innan man behöver klä på sig massa tjocka kläder.  
Lycka till på basketlägret tjejer, jag hoppas allt är bra med alla där hemma. Jag tänker på er.
Och grattis till mej som har haft körkort i ett år idag. Tiden går väldigt fort. Minns denna dag som igår :)
Ida

3 kommentarer

Anonym

12 Sep 2009 00:33

Stackars dig att bli sjuk nu i början, hoppas det går över fort!

Ikväll har jag, elin, shpresa o lina varit hos hanna! Vi har flummat o kollat på idol, VI SAKNAR DIG!

God natt, nu måste här sovas o kanske packa lite tills imorgon! Puss älsk <3

Karro

12 Sep 2009 00:34

glömde visst namn

mormor

12 Sep 2009 19:06

hej ida semestehalsmingar o kram fran mormor o morfar .

Kommentera

Publiceras ej