skola!

2kommentarer

God morgon igen :)
Usch vilken kall natt det har varit här, har frysig ihjäl. Nu har jag iaf gått upp, precis varit och duschat i dom kalla duscharna också! Strax dags att äta frukost sen är det lektioner idag igen. Det är rätt segt måste jag säga, förutom då vi får pyssla. Då göra jag och Lovisa en älg så tyskarna blir helt galna, haha!
Längtar tills imorgon, till NYC turen. Igår fick vi presenter från värdfamiljen. De hade betelat min NYC tur imorgon, + att jag får gå upp i Rockerfeller center och få gratis mat! Sen fick jag också en vattenflaska, en i love NY-tröja, lite godis , ett block mm.

Nu måste jag nog skynda mej så jag kan hänga på de andra svenskarna för att äta. Vi hörs
ha en underbart dag, och grattis Lina ;)

Puss&kram

En sak till, det är bra Nellie att du meddelar mig att sofie använder mina kläder och smycken;)

2 kommentarer

Uncle K

02 Sep 2009 15:58

... I Love NY-Tshirt, ett måste, det kostade jag på ungarna oxå, typ de man kan köpa 6 för 10 dollars...;)

Ha de!!



Hoppas på varmare luft och vatten i Boston!



Nente

Nellie

04 Sep 2009 16:36

Hah jag ska hålla koll på henne , särskilt med felix nu.....

Kommentera

Publiceras ej