Tisdagen den 15 september

3kommentarer

God morgon! Här är kl 7.05 och jag känner mej väldigt seg. Jag börjar 7.30 så måste strax gå men tänkte bara skriva lite om igår och vad som händer idag.
Igår var det första dagen då målarna kom så vi skulle försöka vara ute så mycket som möjlig ur huset! Vid kl 9 åkte jag och Helena till banken och fixade mitt bankkonto, sen köpte vi lite mat till lunch och frimärken på posten. Därefter åkte vi till gymet som var ENORMT! Skrev in mej och så. Så idag när jag har slutet på morgonen (9.15) Så åker jag till gymet för att möta upp Lovisa och träna lite. Det ska bli väldigt skönt. Hoppas inte jag blir mer sjuk bara när jag är såhär förkyld!
Idag jobbar jag mellan 12-8 sen! Vi ska även gå ut och äta lunch på en av Peters restauranger.
Nu måste jag ta på mej träningskläder och så sen gå ner och äta.
Ha en toppen dag!

Ida

3 kommentarer

stoffe

15 Sep 2009 15:01

är det meningen att yag ska skriva här också elle? ;D

Nina

15 Sep 2009 16:21

Hej Ida



Vad har du för mailadress, du kan sända den till

[email protected] Jag har några snygga bilder till dig.

Ha det gott. Kram Nina

Nina

15 Sep 2009 16:27

Kommentera

Publiceras ej