Toppen !

0kommentarer

Det är absolut toppen här :)
Igår kom andra förra au pairen hit, Frida. Det var jätte kul att prata med henne och höra hennes engelska som var såå bra, fattar inte att jag kommer vara lika duktigt som henne sen! Sen var det jätte bra för jag fick se hur hon är med barnen osv. Lovisa kom också förbi en stund, det var kanon att få prata med henne. Frida gav oss även en sightseeing genom hela stan eller vad man ska säga, Sen tog hon oss till mallet som är ett stort köpcentrum där jag verkligen kommer trivas :) 
Idag börjar jag jobba 11.30-8 sen ikväll ska vi till starbucks dit de flesta svenskar bruka gå på tisdagar.
Nu har jag fått mitt veckoschema som jag vanligen får varje söndag. Det ser bra ut !
Det är bäst jag sätter igång o gör nåt nu ska jag e färdig till 11.30.
Kram på er alla <3


Kommentera

Publiceras ej