Världens bästa familj

3kommentarer

Jag har världens bästa familj, min mamma, pappa och min lillasyster Sofie! Ingår Sotis också? Aa självklart, fast han/hon är inte mycket till världens bästa husdjur.
Är så glad att de söttar mej genom denna resan. Känns så mycket bättre när jag läser er gulliga mej. Mamma är som en coach, och hur många har pappor som skriver så gulliga mejl till en? Jag har iaf en och det är jag riktigt glad för. Min lillasyster skriver därimot inte så mycket mejl, men det behövs inte. Jag vet att jag har världens bästa syster och jag vet att du saknar mej där hemma. Även att du inte talar om det för mig så får jag höra det från andra. Jag saknar dig också! tack pappa för min mini-citatbok, låg och läste den igår och den innehåller många kloka ord, ungefär som mammas mejl gör.

Jag är så lycklig, även att jag saknar er så känner jag mej så stolt nu, stolt över att få ha er. tack mormor, morfar, farmor och farfar för ni har skapat de bästa föräldrarna man kan få.
Jag älskar er <3

3 kommentarer

Janne

22 Sep 2009 10:26

Hej Ida

Va inne o tittade på bilderna nu. Vilken dj.... sommarstuga.

Här var de 10 gr o regn på rasten, gnälliga ungar o fikabrödet slut så jag hade betalt 1000 spänn för att byta .

Vem vet vi kanske beställer flygbiljetter o kommer över. beror på hur de går på solvalla imorrn (har kattis hört nu i 24 år)

ha de

janne

mormor

22 Sep 2009 11:19

HEJ ! Jag tänker mycket på dej, tur att du kom till en bra familj !jag jobbar igen o allt går sin gilla gång!STOR KRAM mormor !

sofie

22 Sep 2009 21:39

du ee saknad och tänker på dig:)+ din sänge skön:D

puss

Kommentera

Publiceras ej