April april..

0kommentarer


Kvällen gjorde denna dag till en kanondag. Jobbade mellan 9- ca 4.30 idag. Direkt när jag slutade åkte jag och hämtade upp Lovisa så tog vi tunnelbanan in till Boston. Vi gick och åt på min värdpappas restaurang och sedan var det dags för hockey. Vi hade sjuuuuka platser, 2a raden till vänster om alla kommentatorer. Så om ni har glömt bort hur jag ser ut så kan ni ju bara kolla på matchen, så ser man lite utav mej och Lovisa lite då och då. Kändes som man satt på isen, helt nice.
Dock förlorade Boston Bruins men vem bryr sig liksom? Coolt att bara ha sett en sådan match på så nära håll.

Igårdagen avslutades också kanon. Gick och kollade på bio och jag är kär! det var nog den bästa filmen jag har sett. Det var nog tur att jag inte läste boken innan för då hade den nog inte blivit lika bra. Men ska abslout läsa den nu i efterhand. Jag rekomenderar abslout denna film MEN ta med näsdukar.

Nu är det strax läggdags. Har sovit alldeles för lite denna vecka och imorgon har jag mycket saker att hinna med innan jobbet.

Jag tycker om er träningsdisskusion på kommetarsfältet. Och jag håller absout med dej Kent; UNNA SIG är väääldigt viktigt!;) Haha! Vad vore världen utan marabou? Tur att det är påskhelg så man kan äta lite mumsiga saker utan att få dåligt samvete.

Glad Påsk!




Kommentera

Publiceras ej