Är det inte typiskt?

0kommentarer

Att man ska bli sjuk nu?
Känner mej inte bättre idag precis. Helt igentäppt och helt tung i huvudet. Vill bara sova.
Men måste kurera mig inför imorgon. Några tips?

Det är tur att man har så underbara kompisar som piggar upp en i alla fall. Igår skypade jag med Emma, vilket var väldigt roligt och längesen! Idag ringde Karro och piggade upp mig sen skypade jag med Klara!
Jag saknar er där hemma! Längtar att få komma hem och överraska er!

Men ska försöka jobba idag ändå. Sen blir det sängen tidigt ikväll!
Imorgon är det jobb mellan 9-2 sedan åker jag och Malin till flygplatsen. Wiiiho! Och då vet jag att jag kommer må mycket bättre. Ser verkligen fram emot denna toppen helg.

Nehe nu ska jag vila lite med mina bästa vänner förtillfälligt: Vattenflaskan, sängen och nässprayet!

Have a good one!

Kommentera

Publiceras ej