Det snurrar i min skalle..

4kommentarer

"Ibland säger jag att framgång bara kommer. Det är inte sant. Du måste få den att komma. När jag bestämmer mig för att göra något ser jag till att det blir gjort. Man kan inte väna på att telefonen ska ringa, utan måste ringa upp själv."

Just nu snurrar många tankar i min skalle. Måste ta och reda ut lite saker.. en utav dessa saker är när jag ska åka hem..
..andra är; vad ska man göra när man kommer hem?..

Jag tror min magkänsla har försvunnit. Vill gärna ha tillbaka den nu tack!


Tittade nyss på en gammal, men väldigt fin bild på några utav de underbara kompisarna jag har!

4 kommentarer

sara

15 Apr 2010 06:28

hoppas du får en fin dag. :)



kram

lina

15 Apr 2010 14:30

love you <3

Hanna

15 Apr 2010 19:27

åhh jag älskar den här bilden, alla dom bilderna från den dagen :)

Daddy

15 Apr 2010 21:10

Det snurrar i min skalle oxå... Resan till Mandela-land är i fara. Island bjuder på ovanligt mycket aska.

We´ll see..

Kommentera

Publiceras ej