Dröm

3kommentarer

Vaknade nyss upp och hade panik och typ grät. Trodde att drömmen jag drömde var verklighet...
Undrar varför man drömmer så konstiga saker ibland? Vad kommer allt ifrån?

Idag är det måndag igen. Jobbar 9.30-7.30! Det och också Boston Maraton här idag som vi nog ska gå ner och titta på eftersom de springer typ på den största gatan här i stan som typ tar 5min att gå till.

Ikväll ska jag nog försöka framkalla lite bilder så jag kan börja scrapbooka januari och feburari.

På tal om en annan sak så satt jag och funderade igår på att när man är borta så här länge hemifrån så saknar man vissa saker som man aldrig trodde man skulle sakna, saker som man gjorde varje dag. Det är härligt att få känna saknaden efter personer och saknaden efter vardagliga saker som man gjorde hemma i lilla Nässjö. Under de 7,5 månaderna jag har varit här har man fått en helt ny syn på vissa saker. Man uppskattar många saker så mycket mer men man inser också att det är vissa saker som inte är så viktiga längre.

Om ni får chansen, ut och res och se nya saker.

Ha en bra dag :)

Kram Ida

I miss this and I miss u

3 kommentarer

Nina

19 Apr 2010 16:15

Hej Ida

Jag drömmer oxå massa konstiga saker nästan varje natt...Har du sagt nåt till morfar Stefan än??

Låter härligt att allt verkar bra, underbara bilder du lägger in.

ha det bra o sköt om dig, o dröm vidare..

Kram Nina

mamma

19 Apr 2010 16:52

Morfar Stefan ??? Är det nåt som jag inte känner till som jag borde....



Ida

20 Apr 2010 05:04

Ja nu hänger jag verkligen inte med. Mamma, jag ärinte gravid eller så!

Kommentera

Publiceras ej