Förkyld!?

0kommentarer

Ska vara kortfattad idag.
Helgen var kanon. Efter kursen på lördagen åkte vi hem till Emma. Slappade och så. Senare på kvällen blev det middag och lite party! Hade verkligen kanon kul. Dans, lekar, sång, gå ner i brygga mm. Slutade med att jag nästan somnade vid pianot. Och sara, jag tror jag skaffat med en ny favoritlåt ;)
På söndagen tog vi tunnelbanan in till Boston och sedan vidare till Lovisa. Därefter till shoppingmallet!
Efter 6 timmar i affärer blev jag några kassar rikare. Köpte träningsjacka, träningsstrumpor, kjol, klänning och ipod skydd..+ lite annat :)
Helgen avslutades på Big Papis!

Måndagen har varit lugnt. Börjar bli förkyld och har ont i halsen så ska sova nuuu! Får ju inte bli sjuk till torsdag då jag och Malin ska ut på äventyr! Ska hälsa på Karro! Wiihho, är så taggad.

God natt

Kommentera

Publiceras ej