Fredag!

0kommentarer

Veckan har gått väldigt fort måste jag säga...men helgen kommer gå ännu fortare!
Började dagen med en löparrunda innan frukosten! Sen på förmiddagen tog jag det bara lugnt och skypade med familjen och lite!
Har jobbat mellan 12-10 idag. Nu ikväll kom först Sara förbi. Satt vid våra datorer samtidigt som vi kollade på baseball. Har blivit värsta baseballsfans nu :) hehe! Lite senare kom även Lovisa, Emelie och Arlinda! Härligt att träffa er tjejer!
Nu är det dags att sova. Ställt klockan på 6.45 imorgon. Då blir det en timmes promenad innan klassen som börjar kl 9. Skönt att ha blivit av med alla credits sen så slipper man tänka på det!
Direkt efter skolan imorgon åker vi med Emma hem och så på kvällen ska hon har typ lite födelsedags fest/middag för hon har fyllt 21. Sover där tills söndag och sen på söndag blir det förhoppningsvis en shoppingdag på mallet!
Har fullt upp hela helgen! Hur ser er helg ut?

Janne, jag har sökt in till lite skolor men jag vet inte om jag ska börja plugga till hösten. Känner mej väl sådär sugen..  och Julia, det vore jätte kul om vi kunde fixa så du kan komma och hälsa på :)
Angående basballsbiljetter så vet jag inte hur mycket de kostar. Vet bara att de är dyra och svåra att få tag på.

God natt!

/Ida

Kommentera

Publiceras ej