Malin 20 år!!!

3kommentarer

GRATTIS MALIN PÅ 20 ÅRSDAGEN!
Idag ska vi fira henne. Kan inte avslöja än vad vi ska göra med henne men kul ska vi ha :)

Familjen, idag/igår.. kl är 00.26 så får väl säga igår, måndag så kom erat påskpaket! Mumsiga saker däri och härligt att läsa smålandstidningen! Fick även ett gulligt mms på mina kusiner idag :)
Haft en härlig dag, dagen avslutades trevligt på starbucks. Träffade 2 nya au pairer idag. Hanna och Nathalie! Nathalie är från Nässjö också och det sjukaste är att hon har varit au pair i Minnesota (där Karro är) innan hon flyttade hit till boston. Kul att vi kan prata om lärare, gymnasiet och olika kompisar som båda vet om!
Världen är då ändå liten..

Dags att sova för att ladda för en skön onsdag med HELA 31 GRADER!! Det ni...

Malin tycker inte om att vara med på bild.. men idag kommer du inte undan :)

Ibland kan det bli lite för allvarligt!

Ibland lite för flummig!

Men alltid lika söt!

Är så glad att jag har en så underbar kompis som dig<3

3 kommentarer

timpa

07 Apr 2010 12:16

hej ida!

tack för det fina brevet jag och ellie fick av dig. och tack för det fina gossedjuret. idag har vi varit på mammas ultradjud. bäbisen var 19cm och den sög på tummen och jag tror att det är en kille. vi har sättit upp studsmattan. det var kul att hoppa på den. din mamma tycker att bäbisen ska heta ryan. nu har vi posklov det är jätte skönt på fredag ska vi åka till öland. ha det så bra kramar från. tim.

Marianne(Malins mamma)

07 Apr 2010 12:34

Hej Ida.Så i dag blir de lite fest i Boston. Ja de är så roligt att ni har varandra. Jag håller med dig Ida. Hon är alltid lika söt.o alltid min lilla Malin ändå att hon fyller 20år idag.Jag tror du är mammas lilla Ida oxå. Fast ni är vuxna o klarar er på egen hand.Två fina tjejer har kommit till Boston de vet vi. Va rädda om er.kram

Malin

09 Apr 2010 15:13

Haha lol :p Tack så jättemkt för att ni gjorde min dag så bra! :D Jag är så glad att jag har en så underbar kompis som dej me! Va skulle jag göra utan dej?! Hoppas ni får det jättebra i Washington! :) <3

Kommentera

Publiceras ej