Söndagen den 18 April

0kommentarer

Då har det gått några dagar sen jag skrev här sist. I torsdags var jag hemma hos Malin och träffade hennes föräldrar igen. Var väldigt trevligt :)
I fredags så skypade jag med några och jobbade mellan 12-10. På kvälllen kom Lovisa och Sara så var vi väldigt sociala när en stretchade, en satt och sorterade bilder på datorn och den andra scrapbookade.
Igår hade vi klassen mellan 9-3. Därefter åkte jag hem och bara slappade. Runt 6 kom Lovisa, Emelie, Johan och Sara och hämtade upp mej så åkte vi och handlade och sen åkte vi hem till Lovisa och lagade tacos, tittade på Sunes sommar och bara chillade. Fick även bort lite damm i min dator tack vare Johan och fick lära mej att karantän=fängelse! Haha:)


Nu har vi precis ätit frulle och snart ska hela gänget ut och springa!
Sedan har jag au pair möte, mellan 1.30-5. Idag ska vi får lära oss självförsvar.
Ikväll vet jag inte vad som händer..får se..

See ya!

Kommentera

Publiceras ej