Torsdagen den 8 april

1kommentarer

Gårdagens firande blev kalas. Vi tog med Malin på pedikyr, vilket var riktigt härligt att få fötterna mjuka och fina. Tror hon gillade det också! Sedan åkte vi hem hit och åt kladdkaka, gladd, nougatrutor och bullar! MUMS :)

Måste säga att vädret är ju helt mysko här. Igår var det 31 grader, helt sjukt varmt, man kunde knappt vara ute. Turkietvärme i princip. Idag är det bara 15 grader.. eller bara och bara men värmen går verkligen upp och ner. Undra om det här har något att göra med klimatförändringen att göra? Haha :)

Idag har det varit en lugnt dag. Jobbat 8.30-12.30, 4-10.. så jag jobbar fortfarande men barnen ligger och sover och jag har precis packat färdigt till resan imorgon. Åker nämligen till Washington fredag-söndag! Detta ska bli kanonkul! Vet ungefär 10 andra som ska med så det kommer bli ett roligt gäng! På lördag är balen som jag har skrivit om för ett tag sen. Köpte ju en ny klänning så den får ni se i efterhand hur den såg ut.
Surt att inte mammas paket kom idag med det röda läppstiftet, det hade varit snyggt till. Får väl hitta på något annat nu.

Nu ska jag fixa lite till innan mina värdföräldrar kommer hem. Sedan åker jag till Lovisa ikväll och sover där!

Ha en bra helg!

Kram, Ida



1 kommentarer

janne

09 Apr 2010 19:28

hallo

ser att du har blivit brun. kattis avundsjuk. själv provar jag med spendrups nya o tic-tac. ser om de hjälper.

läste om nellies tr.rapport.8km gång med emma bremer. slå ut de med 5 o halv månad (ca150 dagar) blir de 55-60 m om dan fantastiskt

måste passa på o tacka för nelliies pris . fantastiskt goda (inte trosorna).

fredag kväll här o väntar på julia (tacos ikväll)

har varit ute o gått med nellie idag en promenad genom runneryd faktiskt

ha de

janne

Kommentera

Publiceras ej