20 år!!

0kommentarer

Min dag har varit överförväntan. Riktigt underbar! Först vaknade jag upp kl 6 i morse och var pigg (som vanligt när jag fyller år eller när det är julafton) Haha. Bestämde mej för att försökte sova lite till men gav upp när kl var 7 så då började jag skypa med mamma och pappa kort efter det.
På förmiddagen gjorde jag inte så mycket. Malin var här så först åt vi frukost och sen skypade jag med Sara och fixade och så. Vid 11 kom massören. Inte vilken massör som helst, utan Ray Allens och David Ortiz massör! Underbart att jag fick massage av min värdfamilj i 1 timme. Smärtfullt med jätte skönt. Det behövdes! Sen tog jag en snabb dusch och åt lite lunch innan jag gick och gjorde fina naglar och tånaglar. KANON :)
När barnen kom hem från camp vid 4-tiden så firade vi mej med tårta och massa presenter. Helt sjukt vad mycket fint jag har fått idag. Berättar en annan dag för hinner inte nu. Men jag är sååååååååååå njöd!
Nu ikväll hade jag fått ett sms om att vi skulle till patriza så jag och malin åkte dit. Där var även vanessa och malin. Och så när vi går in i patrizias hus så dyker Malin T upp från ingenstans och sätter på mej en ögonbindel. Och här börjar äventyret.
Satte oss i bilen och jag försökte verkligen klura ut vart vi var påväg. När vi väl stannade så tog vanessa med mej på en tur, och kan ju påstå att jag kände mej inte helt trygg med henne. Hahah! Mycket skratt.
Tillslut tog de av mej bindeln och där framför mej stod Nathalie, Hannah, Malin, Malin, Patrizia, Oda och Vanessa och vi var utanför the melting pot. En restaurang jag har velat gå till nu ett tag där de bara serverar fondue. Mumsig var det, speciellt efterätten som bestod utav chokladfondue.

Ha haft en så underbar dag helt enkelt. Vill verkligen tacka för alla gratulationer och alla mina underbara kompisar och min värdfamilj. TACK TACK TACK!!

Nu ska jag sova gott.

Jack kom upp till mitt rum idag på morgonen och la sig i min säng.

paket



Kommentera

Publiceras ej