Onsdagen den 18 augusti

1kommentarer

Det är rätt trist just nu och det händer inte särskillt mycket i mitt liv så vad ska jag då blogg om?
Vet inte riktigt vad jag gör på dagarna heller. Fixar massa saker till skolan eftersom jag då har bestämt mej att börja plugga. Kom fram till idag att jag kommer bara ta ha ca 1600kr i månaden att leva på jämför med 6000kr i månaden som jag har haft i vana i ett år nu. Hur ska detta gå? Kommer ju få spara i 3 månader för att bara kunna få köpa ett par höststövlar.

Var i Malmö i mån-tis med syster och mamma. Blev lite shopping men måste ändå erkänna att shoppingen är värdelös här, även om malmö är en storstad så känns det som dom inte har någonting. Under mitt år i usa längtade jag många gånger till gina tricot men nu känns det som värsta fjortisaffären. vill ju inte ha samma kläder som min lillasyster och hennes kompisar har..

Nu ska jag ta och lägga mej och läsa Elsas mode som jag fick av Malin innan jag åkte.
Imorgon ska jag skypa med karro, träna, inte gör någonting, kanske städa och på kvällen träffa stoffe.

god natt.

1 kommentarer

Karro

20 Aug 2010 22:00

Vi borde öppna upp några nya affärer. Jag som också längtat till Gina tricot, inte nu längre då..



<3

Kommentera

Publiceras ej