Överraskning

1kommentarer

Ja överraskningen som pappa skulle ta med mej på i tisdags var då inte tennis. Det visade sig vara ännu BÄTTRE! De hade pratat med Lovisa så helt plötsligt dök hon bara upp på altanen, precis som jag gjorde när jag kom hem. Mamma och pappa ville tydligen ge igen lite :)
Helt underbart och chockad var jag av att se henne. Hon var här 2 nätter och på de dagarna hon var här hann vi utforska nässjö, dricka vin och äta massa gott, äta lasange hos kusinerna, ha massa magont så därför låg vi bara i sängen en hel eftermiddag och sov. I torsdags åkte vi in till Jönköping och gick omkring och tittade lite. Vid 2 mötte vi upp Emelie och så gick vi till piren och åt och bara satt oich snackade och hade det gött.

I fredags så vet jag faktiskt inte vad jag gjorde? Jo städade hela huset och var hos mormor och morfar och fikade. MUMS! På kvällen kollade jag, mamma och pappa på The Hangover.

Igår, lördags så åkte jag in till Jönköping och köpte en cykel eftersom syrran har tagit över min gamla. Sen mötte jag upp Stoffe och så åkte vi till a6 och gick och kollade lite sen spelade vi äventyrsminigolf vid rosenlundsbadet. Förlorade dock, men med endast 2 löjliga slag. Sen monterade vi ihop min cykel som jag nyss var med hos morfar för att kolla så vi gjort allt rätt och det såg ju bra ut.

Ikväll blir det Sveriges godaste pizza med Nikki och imorgon drar jag och syrran ner till Malmö och shoppar kanske?

Mumsigt fika hos mormor och morfar

1 kommentarer

Karro

16 Aug 2010 14:35

åååh va roligt att du fortfarande bloggar :) TACK! ha så skoj i malmö. Vi måste höras snart! <3

Kommentera

Publiceras ej