P-town, Boston and B-day

6kommentarer

I lördags morse så började vår roadtrip till Provincetown. Tog oss bara 6 timmar att komma dit med stopp och allt men kul hade vi. Väl där låg vi lite på stranden och bara chillade och tjötade sen gick vi omkring i staden. Nu har jag även varit på ett amerikanskt bröllop som var på stranden så vi passa på att titta på hela ceremonin. Sedan gick vi omkring och visst såg man sjukt många bögar och lesbiska killar och tjejer. HELT SJUKT! Hahah :)
Idag har vi haft en heldag i Boston jag och Malin. Har gått omkring i affärer, tittat på olika saker, legat och sovit i en park och gått längs hamnen. Nu ikväll mötte vi upp Malin, Patrizia och Vanessa och min värdfamilj på min värdpappas restaurang inne i boston hade hade middag. Jag åt god stek och hade verkligen super trevligt! Fick fina saker av min värdfamilj och massa god efterrätt. De har förstått att jag tycker om choklad. MUMS!
Därefter gick vi omkring lite i boston. Fick lite guidad tour utav Malin :)
Den andra Malin, Äng-Malin ligger nu och sover här och det är dags för mej att ocksp krypa ner. Imorgon (idag sverige) är det min födelsedag. Så grattis till mej. Oj, nu slåg den visst över till 12 så nu fyller jag år här också.

Grattis till mormor som också fyller år idag :) Snart kommer jag hem och då ska vi fira! Känns väldigt konstigt att inte ha så många dagar kvar med barnen. Nu de sista jobbdagarna ska jag bara njuta av att jag är här för jag vet att jag kommer sakna det.

Dags att nana.

Have a good one.

6 kommentarer

Morfar (Esse)

02 Aug 2010 11:09

Grattis Ida på 20-årsdagen! - Håll tiden på fredag, så syns vi då.

Helena o Anders

02 Aug 2010 12:41

En bamsekram på födelsedagen!



Anonym

02 Aug 2010 15:16

Karlssons

02 Aug 2010 15:24

Grattis på 20-årsdagen!! Vi skall strax upp till sosso och esse och fika, önskar att du kunde varit där. Men, det tar ju inte så lång tid innan du dyker upp nu... Tävlingen diskuteras flitigt här hemma, men den är omsusad i ett moln av dimma, diverse fusk-rykten och icke-bekräftade försägningar av dej surrar vilt på småländska höglandet... Vi har massor av diskade tävlande och utpekade fuskare att se fram emot vid din hemkomst, MEN, det viktigast är ju att snart är du här!! Jätte-grattis och jättevälkommen hem önskar Tim, Ellie, Molly, Kent, Nina och Kalle i magen. Syns till helgen!!!(?)

Kattis

02 Aug 2010 17:17

Ett STORT GRATTIS på 20-årsdagen!!!!

Nu är väl inte chansen så stor att du kommer hem på din födelsedag, men vi får väl fira dig i helgen!?!?



Kram Kattis & Janne

bästa systern

02 Aug 2010 18:44

grattis igen ida!, puss, ses snart:)

Kommentera

Publiceras ej