Tisdagen den 10 augusti

1kommentarer

Nu har jag varit dålig på att uppdatera här men det känns inte lika kul längre här i Sverige.
I helgen var det kalas men vänner och släkt. Hade riktigt roligt och det är så underbart att träffa alla igen.. men som sagt, känns som jag varit borta i en vecka. Fattar inte hur jag har kunnat längta hem så mycket. Haha!
Annars händer det inte mycket, har packat upp allt jag hade mej med mej och rensat ut massa gamla kläder och saker. Just nu måste jag allvarligt börja fundera på vad jag vill göra till hösten. Funderar på att börja plugga i jönköping först för att testa på hur det känns och så. Men känner mej inte ett dugg taggad. Det ända jagt känner för just nu är att flytta hemifrån. Måste bort från denna stad och vill bo ensam, utan mamma, pappa och syrran. Kanske låter hemskt men har varit så van vid att göra vissa saker ensam så nu är det bara jobbigt.

Så idag ska jag bara ta den lugnt och läsa tidningar och få förhoppningsvis lite inspiration.
Pappa ska även ta med mej på en överrasking kl 4.. hmm..kan det vara tennis?

Have a good one.

Pratade förresten med värdfamiljen igår, härligt att se dom igen! :)

1 kommentarer

Helena

12 Aug 2010 10:50

Får passa på att tacka för all intressant läsning under ditt år i Boston! Det känns som vi har fått vara med dej lite....!



Kram Ida, och lycka till med ditt "nya" liv!

Kommentera

Publiceras ej