Tisdagen den 3 augusti

0kommentarer

vart har denna dag tagit vägen?
sjukt fort!
Har i alla fall försökt packa, tvätta lite och fixa i ordning på mitt otroligt stökiga rum. Tror jag aldrig har haft såhär stökigt och jag cant strand it!
I morse åkte malin tidigt hem, blev faktiskt väldigt sorligt TILLS vi kom på att vi faktiskt kan ses en snabbis innan jag drar hem mot sverige. Så inget ledsamt hejdå blevd et som tur inte. Vill inte börja fundera sådär ni vet; hmm, undra om jag kommer träffa dej igen? När ses vi nästa gång? Fy va trist för man vet ju aldrig :/

Nu ikväll var vi hemma hos Patrizia och satt ett gäng med våra datorer och bytte bilder och musik. Mysig ikväll.. blev istället för starbucks.

Är det någon där hemma som tycker att vi borde ha nåt liknande, så man ses varje tisdag på nåt ställe? MEn kom ju på att alla bor ju helt utspridda.. jag lever fortfarande i nässjö för 1 år sen. Haha

Dags att läsa och sova.

/Ida.

Kommentera

Publiceras ej