Super Bowl!

1kommentarer

Söndag igen. Veckans slut. Det är nog likabra att denna veckan får sitt slut eftersom den har varit väldigt konstig. Vår kompis Emma har lämna au pair-livet, oss och landet. Känns det helt tomt nu. Massa annat strul hit och dit har också hänt, men det bör nog inte tas upp här. Stora beslut har tagits och jag har en aning om att besluten känns rätt, vilket är väldigt skönt!
I fredags jobbade jag som vanligt kväll. Då kom Lovisa, Arlinda och Emelie över! Satt och läste Broken English, boken jag fick av Emmi och Shpreza va? Sjukt kul iaf! Åt lite mumisg glass också. När jag hade slutat så skulle vi åka och lämna av Arlinda hemma innan vi åkte hem till Emelie, efter 2 timmar. Alltså kl halv 2 var vi hos Emelie. Vi åkte omkring och visste inte vart vi va, haha. Men jag satt i baksätet och sov en stund.
Igår när vi vaknade upp hos emelie skypade jag lite med kusinen och med mamma och pappa. Sedan gick vi ner och åt frukost och kollade på flickan som lekte med elden. Efter det drog vi vidare och hämtade upp Sara, sen till mej. Lämnade av mina saker och vidare till ett au pair möte. Satt och lyssnade på en Lcc som snackade om hur man ska få barn att lyssna. Efter 1 timme drog vi, för Lovisa skulle jobba och vi skulle hinna hem till mej och Sara innan dess. Lovisa droppade av mej och Sara på Starbucks, där vi tog en liten fika. Efter en stund gick vi hem till Lovisa och där åt vi först paj, sedan gjorde de pannkakstårta. Mumsigt! Hade en riktigt mysig ikväll, vilket behövs nu!
Nu har vi precis vaknat upp. Tror vi ska GÅ hem till mej idag. Sedan kanske laga lite mat, är sugen på sqaushlagange. Runt 4.30-5 i eftermiddag ska vi åka till Malin. Där är det Super Bowl party som väntas! :) Det är final i amerikansk fotbollsfinal idag!
Nu är det dags att göra någon nytta kanske!
Ha det så bra :)
/ I.


1 kommentarer

Daddy

07 Feb 2010 21:29

Let´s go Saints...



Om några timmar är det segerjubel i Louisiana. Då har pojkarna från New Orleans gjort årets sensation i Miami.



Oh when the saints.. go marchin in..

Kommentera

Publiceras ej