Vardag igen.

1kommentarer

Då var vi tillbaka till vardagen igen. Började dagen med att ta på mej löparkläderna och gick ut och sprang. Har väl aldrig hänt förr eftersom i vanliga fall är det första jag gör är att sätta på datorn. Men jag tänkte att jag kanske ska börja dra ner på mitt databeroende eller vad man ska säga.
Igår åkte ju mamma, pappa och Sofie hem. Bestämde mej för att inte gå in på flygplatsen och säga hejdå eftersom jag vet hur jobbigt det är att vara där inne och säga hejdå. Så istället åkte jag med i bilen in och så lämnade vi bara av dom där. Det kändes faktiskt helt okej. Känns som man redan har gått igenom den tuffa delen! Kan ju också meddela att deras flygresa gick bra hem, fick bara vänta 1 timme på tåget hem.
Har haft en underbar semester med familjen och det är så skönt att ha visat dom hur jag har det och så, så när vi pratar så fattar de precis vad jag menar.
Igår eftermiddag åkte jag och Lovisa till Malin där också Jessica var. Vi lagade lite köttbullar, potatismos och fruktsallad. Måste säga att jag har glömt bort hur gott fruktsallad är egengligen, riktigt mumsigt. Egentligen var det meningen att vi skulle kolla på hockey men den började inte förrens 12 så då skulle vi kolla på curling men den visades ju inte. Så istället blev det lite skicross och skridskoåkning.

Idag har annars varit en lugn dag med jobb mellan 12-8. Nu sitter jag här i sängen och tittar på tv och kollar bloggar med en hemmakvällspåse, marabou, salta bilar och DET jämte mej. Funderar på att kolla på en film eller bara lägga mej och läsa.

Imorgon blir det jobb mellan 7.30-9, 12.30-8. Ska nog til gymet och på kvällen blir det starbucks.

Kramar, Ida.

1 kommentarer

Ellie

23 Feb 2010 14:59

snygg bild på urra. ellie saknar dig. puss & kram

Kommentera

Publiceras ej