Den STORA dagen!

2kommentarer

Idag ska jag få besök, inte av vem som helst utan min pojkvän. Hur många månader, veckor och dagar har jag inte väntat på det här nu? Har varit här i 128 dagar idag och det har inte gått en dag utan att jag saknat dig. 
Vid kl 6 ikväll så landar han. Då står en nervös Ida och väntar på han. Kommer bli helt underbart. 
Hade svårt att sova igår, men tillslut efter att ha räknat de där fåren i ca 1 timme! Haha ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, föna håret, platta håret, sminka mej och massa. Blir ovanligt snygg idag när jag ska jobba. 
Börjar vid 11.30 och slutar 4.30. Då åker jag direkt till tunnelbansstationen och sedan tar jag tunnelbanan in till flygplatsen. 
Ringde precis Stoffe då han var i Tyskland. Han hade hittat gaten och planet var i tid som tur :)

Ha en toppendag! Det kommer i alla fall jag ha. 

Puss&kram 

/Ida

2 kommentarer

elin

07 Jan 2010 21:20

åh ha de så skoj nu :)

shpresa

08 Jan 2010 00:06

åhhhh ha de götttt :)

Kommentera

Publiceras ej