Fredagen den 8 januari 2010

0kommentarer

Igår när jag slutade vid halv 5 gick jag upp och fixade mej åkte jag till tunnelbansstationen. Satte mej på tunnelbanan och 2 stationer efter hoppas Lovisa och hennes föräldrar på. Det var skönt att ha någon att sitta och prata med när man var så nervös.
Vid 6.20 var jag framme på flygplatsen och flyget hade blivit försenat så det skulle komma in 6.37! Satte mej ner och väntade men runt 10 i gick jag fram dit alla anda stod och väntade på sina nära och kära. Men ingen Stoffe kom. Jag väntade och väntade...och väntade och väntade..kl blev tillochmed 8! Då fick jag syn på han när han klev ur dörren MEN gick åt andra hållet. Såg han typ i 2sek och sen försvann han. Blev jätte orolig att han skulle komma bort och att jag inte skulle hitta han. Men gick till den andra gången och där såg jag honom stå i en kö. Bara sprang och kramade honom och all nervositet bara försvann på 2 sek. Var helt underbart. När vi pussas så bara pirrar det i magen och allt känns helt underbart nu!
idag har vi varit ute och gått en stund och nu ligger vi på mitt rum och bara slappar. Börjar jobba vid 5.30, då är det movienight för barnen.

Just de ja, Stoffes bagage kom bort, det var därför han stod i en kö. Men idag ringde jag och de hade hittat det i munchen så det kommer imorgon kväll!

Ha det så bra!
Puss & Kram från oss.

Kommentera

Publiceras ej