Helg!

0kommentarer

Nu var det lördag igen, eller nu har ju halva lördagen redan gått och det känns som man inte gjort någonting.Vaknade upp runt halv 10, skypade med mamma och pappa, gick ner och åt gröt, tog på mej träningskläderna och gick ut och sprang och gick i 1,5timme. Det var underbart. Väldigt vackert väder med strålande sol, klarblå himmel och runt nollan. Efter det har jag ätit lite lätt lunch, duschat och skypat. Ikväll kommer Emelie och hämtar upp mej sedan ska vi till Lovisa som jobbar. Ska hjälpa henne lite, sen ska vi göra tacos och sova över där. Imorgon vet jag inte vad som händer? Kanske ett träningspass? Kanske träffa Malin? Vi får se helt enkelt!
Veckan har väl gått fort och långsamt. fort på kvällarna och morgonarna och långsamt resten av dagarna. Har varit en tuff vecka. Men det hjälper med stöttande kompisar och familj. Extra bra när mamma skickar över tidningar och när man får härligt kommentarer på bloggen.
Emma, va kul att du hittat hit. Jag mår bara bra, men som sagt ganska jobbigt nu när Stoffe har åkt hem. Annars funkar allting bra!
Mormor & Morfar, det var längesen jag pratade med er, hoppas allt är bra.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills Karro kommer! Wiiiho :) På fredag kommer hon! då var det exakt 160 dagar sen jag såg henne. 5 månader sen. Heeelt sjukt! Kommer bli väldigt roligt att träffa dig!
Sedan är det bara 21 dagar kvar till Florida där familjen väntar på mej! Underbart!

Nu är det dags att skypa lite med mamma och pappa igen innan de ska gå och lägga sig!
Ha det så bra allihop!

Puss&kram

Jag och Lovisa på isen i Boston förra söndagen!

Kommentera

Publiceras ej