Lördagen den 30 januari

1kommentarer

Igår skjutsade min värdmamma mej till flygplatsen så hämtade vi upp Karro. Var verkligen hur härligt som helst att träffa henne igen. Sedan åkte vi hem och bakade kladdkaka som blev mer som browines sedan jobbade jag hela eftermiddagen och kvällen. Var härligt att ha någon med sig hela dagen. På kvällen kom Lovisa och Alex hit! Satt och pratade, kollade på tv och åt mumsiga saker.

Idag åkte vi in till Boston med tåget 10.23! Var riktigt kallt där inne men vi gick i några affärer och det blev lite shopping, en klänning och ett skärp. Sedan gick vi och åt på min värdpappas restaurang. Vid 4.30 tog vi tåget hem. Väl hemma tog vi bilen och åkte till Malin. Ikväll har vi gjort tacos och ätit mumsig Ben&jerry glass! Riktigt mysigt! Vill inte att denna dag ska slut än. Men det är snart dags att sova.

Imorgon blir det nog en liten tur till mallet och på kvällen blir det nog Cheesecake!

God natt folket!



1 kommentarer

janne

03 Feb 2010 06:52

Hallo ida

Inte ofta jag är på jobbet 5 i halv 7, men idag var jag tvungen att gadera mig mot 10-15 cm nysnö.

värsta vintern ijönköping sen 1963.

100 bilar satt fast på vägar i malmötrakten.

fick telefonsamtal om försenade skolskjutsar, så här har vi verkligen vinter.

verkligen fina grejer du köper där borta. får du hem allt.

var hemma o snackade med din daddy i söndags o de såg fram emot att träffa dig om 2 veckor.

nellie är förkyld o ligger hemma. hon har fullt upp med the hills, paradise hotel m.m

julia pratar om boston, men just nu är det ngn musikfestival i sommar som är på tapeten.

själv har jag stora förhoppningar på kvällens solvallatävlingar. hahaha

nähä nu väntar nybryggt kaffe o sm-tidning, barnen är fullt upptagna med ett nyinköpt hockeyspel

ha de janne

Kommentera

Publiceras ej