Måndag igen!

3kommentarer

Måndagen började jobbigt och ledsamt! Vaknade upp och det var helt grått och regnigt. Blev bara så deppig. Skypade lite sen ringde jag mamma för lite pepptalk. Hjälper alltid! Därefter drog jag iväg till gymet med Lovisa. Hur skulle man stå ut på löparbandet utan musik? Fast musiken tröttnar jag på ganska fort, behöver nya låtar! Löparbandet och jag är inte bästa kompisar nu kan man säga. Så himla seegt! Imponeras av Lovisa som springer i full fart i 50min medans jag tröttnar och vill göra något annat efter 20min. Haha!
Började jobba 12 igår. Hände inte så mycket mer under dagen.
När jag slutade kom Malin, det gjorde hela måndagen! Vi satt och hängde lite vid våra datorer och störde ihjäl oss på att hon inte hade tagit med sig scrapbookings sakerna. Hade skrivit ett sms och sagt att hon skulle göra det, men smset hade inte kommit fram! Kollade även lite på Saw, sedan låg vi och snackade!
Nu vaknade jag för 50min sedan. Har fixat till mej lite och malin ligger fortfarande och halvsover! Börjar jobba 9.45 idag. Då ska jag åka med Jack på hans klass!
Ikväll blir det Starbucks och en liten sväng till mallet ska vi nog hinna med också!


Det är tur att jag har någon att ligga och kramas med på kvällarna när jag känner mej ensam!

3 kommentarer

Helena

26 Jan 2010 21:11

Hej Ida!

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg nu när Karolina kommer och hälsar på. Så länge har ni väl aldrig varit ifrån varandra?!



kram

janne

27 Jan 2010 07:01

hallo ida

10 minus när jag cyklade hit nu på morgonen. skulle betala för lite regn eftersom detta är den värsta vintern nånsin. Liam 6 år som sitter här brevid undrar om du kan någon hockeyspelare i boston ?

kollade damernas baskettabell o såg att damerna ligger i mitten i sin serie här.

de väntas grymt oväder framåt dagen

upptäckte att det varit inbrottsförsök här på skolan men de hade misslyckats. väldigt dramatiskt här bland våra elever

måste vara kul att träffa carro efter så lång tid

nähä måste ladda för en ny dag.

(funderar på att sms:a din mamma o meddela att de är en timma ljusare nu på e.m än i december)



ha de

Emma B

27 Jan 2010 21:03

hej! nu har jag varit på tantgympan med mamma och Marie. det var det jag orkade med idag;) Ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej