Onsdagen den 20 januari 2010

4kommentarer

Tänkte att det var dags att skriva lite här igen. Antar att jag är lite deprimerad eftersom jag inte har lust med någonting längre. Det är därför det blir lite dåliga uppdateringar.
Men ska rycka upp mej lite och försöka göra det bästa av vardagarna. Det händer inte jätte mycket här just nu. Igårkväll kom först Malin, vi skulle scrapbooka men jag kom inte så långt, sedan kom även Lovisa och en ny au pair hit! Satt bara på mitt rum och snackade och hade det trevligt.
Idag väntas jobb om 20min, mellan 12-8. 3 playdates hemma hos oss, sen middag ute på en restaurang, kan inte stava till det namnet. haha!
Kanske åker en sväng till Lovisa ikväll för att bli lite gladare.

Nu är det faktiskt dags att borsta tänderna. Ha en bra dag där hemma!


4 kommentarer

Emma Bengtsson

20 Jan 2010 21:39

Hej Ida! hur är läget? Hoppas du mår bra där borta! / Emma B

Emma Bengtsson

20 Jan 2010 21:39

Hej Ida! hur är läget? Hoppas du mår bra där borta! / Emma B

Emma Bengtsson

20 Jan 2010 21:41

Hej Ida! Hur är läget? hoppas du har de bra där borta! / Emma B

Emma

20 Jan 2010 21:42

oj de blev visst lite många inlägg...

Kommentera

Publiceras ej