Söndagen den 3 december

2kommentarer

Nu har jag precis vaknat upp hos Malin. Är väldigt förkyld men annars är allt bra. Jag vill bara tillägga från förra inlägget att alla kom tillbaka utan någon skada skedd och vi mår bara bra.

Igår så åkte vi iväg till Natick Mall efter vi klätt på oss och fixat massa. Blev lite shopping där i några timmar sen åkte vi vidare till Stop&Shop och handlade mat till kvällen. Vi har i alla fall hittat våran favorit affär på mallet nu. Men kan tyvärr inte berätta vilken det är. Malin börjar jobba kl 5 så vi åkte hem till henne och gjorde mat och så till barnen. Sen tog vi det bara lugnt och så.

Har sovit till halv 11 idag, det var välbehövligt. Malin jobbar idag mellan 12.30-2.30 sedan efter det ska vi åka till ett outlet för ännu mer shopping. Hahah!

Imorgon är det vardag igen men jobb! Har 3 hela dagar nu sen på torsdag jobbar jag till 4-5 sen åker jag och hämtar upp Stoffe på flygplatsen.

Ha en försatt bra helg, dock inte så många timmar kvar där hemma.

Puss&kram

2 kommentarer

mamma

04 Jan 2010 19:34

Här i Sälen är allt toppen fast pappa åkt på influensa ( förkylning) så han har inte åkt idag. Sofie o Jossan har farit runt i Lindvallen och här på högfjället. Carina o jag har åkt i nästan alla pistar med några undantag ( du kan själv lista ut vilka). Just nu värmer Carina Gulasch, det ska bli gott. Igår var Sofie o Jossan med i direktsändning i TV som sänder härifrån, kameramannen zoomade in och dom vinkade glatt. Ha det så bra, vi har skype uppkopplat här lite då och då. Kram . Alla hälsar

mamma

04 Jan 2010 19:36

Inte december längre gumman...

Kommentera

Publiceras ej