Tisdagen den 5 januari

0kommentarer

Ett år sedan idag. Kom du ihåg?
Åh vad jag är sugen på Nässjö-pizza just nu.
Berättelsen fortsätter.. Från allra första facebook mejlet, till att snacka på msn långt in på nätterna, till en chokladkaka på julavslutningen så fortsatte det med en "träff" hos mej. Då åt vi bland annat pizza, och han visade mej verkligen HUR man skulle äta den också. HAHAHAH! Detta var för ett år sedan. Måste säga att tiden går allt fort.
Eller kanske inte...
Började med att jobba idag mellan 7.30-9.30. Sedan gick jag upp och la med och sov en timme. Efter det tog jag en dusch och fixade iordning mej och började jobba 12-8. Har varit ett rätt lugn dag. Känns som själva dagen har tagit typ en vecka.. går verkliegn långsamt nu. Det går från att ha ränkat månaderna, dagarna och nu räknar jag timmarna!
När jag hade slutat idag kom Emma och Sara och hämtade upp mej. Starbucks-kväll stod på schemat. Var verkligen många idag, typ 15 st! Var riktigt härligt att träffa alla igen efter jul och nyår, precis vad jag behövde. Sedan åkte jag med Lovisa hem, vi åkte och hämtade upp hennes föräldrar på bion. Var kul och träffa dom! Längtar verkligen till familjen kommer nu också!

Nu är det som vanligt dags att sova. Hoppas ni haft en toppendag!
Take care.

Kommentera

Publiceras ej