Tokig!!

0kommentarer

Haha måste bara erkänna att det är en väldigt förvirrad ida som skriver. Förra inlägget blev ju lite fel som mamma såg, det är ju faktiskt inte december längre.

Idag har jag jobbar mellan 10-8. Ett 10 timmars pass, men det är precis vad jag behöver nu, behöver verkligen fördriva tiden för jag går omkring här och är alldeles tokig. Vill bara ha torsdag kväll nu. Jag har nog aldrig varit så nervöst/förläntansfull/pirrig som jag är nu. Det är typ som dagen innan man fyller år när man var mindre. (eller fortfarande kanske) haha! Vad ska jag ta mej till? Vet knappast om jag står ut i 69 timmar till? Måste nog sysselsätta mej i alla fall. Funderar på att städa rummet nu, även om det är ganska städat. Annars får jag väl sätta mej och scrapbooka eller göra något annat som står på min to do-lista.

Pappa, stackare som åkt på en influensa (förkyldning). Isåfall har jag också åkt på en, och visst är det en pest att bara gå upp ur sängen och gå på toa? Haha, skojar lite med dej. Jag vet ju hur jobbigt det är för pappor att vara körkylda.

Är lite avis på familjen som är uppe och åker slalom i fjällen. Hade gärna varit där också nu. Men jag och malin har börjat planera nästa nyår. Vi funderar på att hyra en jätte stuga med 30 pers, är det någon som vill med? Finns plats så det räcker. Detta hade ju varit kanonkul!

Vill och erkänna och säga att mina nyårslöften går väl sådär. Det där med tandtråd går i alla fall inget bra. Tränat har jag inte heller gjort en enda gång under 2010 ännu. Förhoppningsvis, eller är rättare sagt tvungen att gå till gymet på onsdag. För då ska jag ta med en utav lovisas föräldrar eftersom på onsdagar får man ta med en gäst till gymet. Hoppas bara jag är frisk nog att träna.

Nehe, nu är det dags att sätta igång med något? Eller kanske lägga sig och läsa? Känns som jag kommer kunna läsa ut hela boken ikväll, känner mej inte ett dugg trött.  

Disney on ice




Lördags förmidag när vi skulle åka till mallet!


Pannkakor hos Malin




Min favorit just nu! Köpte en sån här morgonrock till sofie i julklapp men så blev jag så förtjust i den själv så har köpt en likadan själv nu. Självklart rosa:)

Kommentera

Publiceras ej