Fredagen den 24 juli

0kommentarer

Har haft en toppen fredag. Började dagen med att ut och springa.. var skit trött men det gick ju ändå. Sen skypade jag med mamma och pappa i ett bra tag. Runt 10-tiden åkte jag och min värdmamma och gjorde lite ärenden, kunde äntligen börja stryka lite saker från min shoppinglista. Sen var det jobb fram till 6, vilket var hur lugnt som helst. När jag slutade så åkte jag och shoppade på target.. 93 dollar för ingenting typ;P Men ännu några strukna saker på listan. Sen hela kvällen har jag varit hos Malin i Chestnut Hill. (inte malin karlsson). Där åt vi middag och blåbärspaj och har bara tjötat och haft det gött.

Imorgon ska jag ringa hem till mamma och pappa och fråga om jag får göra något man gör en gång i livet men som kan vara farligt. Isåfall blir det på söndag!

Sen ska hela morgondagen spenderas på ett mall jag aldrig varit på förut men som verkar toppen. Vågar inte tänka på hur mycket pengar som det kommer gå åt imorgon och på söndag.

God natt!

Kommentera

Publiceras ej