Fredagen den 9 juli

1kommentarer

Började dagen med att skypa med mamma i typ 2 timmar, men det behövdes. Vi har alltid något att prata om. Tycker det är väldigt roligt att hon verkligen försöker klura ut vilket datum jag kommer hem. Kan börja kalla henne mamma nyfiken. Sen scrapbookade jag lite, tog en dusch och skypade ännu lite mer med mamma och pappa.
Började jobba kl 1 och starx efter det åkte jag, Helena Leah och Jack till doktdorn för jack har haft massa hosta men det var inte nåt fel på han, som tur :) Sen åkte vi och tvättade bilen och sen hem och tog det lite lugnt. Vid 10 i 4 åkte jag och hämtade Ashley på hennes camp och när vi kom hem mötte de andra upp Ryan vid skolbussen.
I eftermiddags har jag lekt lite med barnen nere i källaren och sen har vi käkat och haft movienight. Tittade på en jätte rolig film (vet inte vad den heter) som nog mer var en vuxenfilm. Men "mina" söta barn tyckte nog också om den. Nu har jag lagt barnen och städat och fixat. Nu är det bara sätta sig och slappa.

Imorgon på morgonen ska jag ta tåget till Rhode Island till Malin. Det ska bli riktigt roligt :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon men på kvällen jobbar hon i alla fall. På söndag vet jag inte heller vad som händer..stranden, Newport eller shopping kanske? Har au pair möte på kvällen, då ska vi se Eclipse.
På måndag åker vi nog till Six Flags, ett stort nöjesfält här. Och på tisdag är jag också ledig.. detta pga jag ska jobba hela helgen sen för Helena och Peter åker bort.

Dags att sortera lite bilder.

Ha en bra helg! :)

Kramar, Ida


Jag med Ryan och Ashley! :)

1 kommentarer

Kalssons

13 Jul 2010 10:12

Hej!

En snabbkommentar i förtältet innan det blir beachen. Vi är i Böda, me husvagn & tält & grejer. Vädret, sveriges stora snackis verkar fortsätta som det varit den senaste tiden, runt 30+ och strålande sol. Riktigt jäkla varmt faktiskt, men härligt när man kan ta ett havsbad emellanåt... Nähä, mot beachen!!

Ha det riktigt bra, så syns vi snart!!



Kent Nina Tim & Ellie

Kommentera

Publiceras ej