Jag tål inte glass

0kommentarer

Nu har jag verkligen insett att jag inte tål glass. Nu ikväll mötte jag upp emelie och johan för att ta en sista glass med emelie. Visst det var riktigt mumsigt men efter sådär 15min börjar magen säga något helt annat. Hade sånna kramper på vägen hem i bilen så nu vet jag att jag borde ta det väldigt lugnt på den fronten.. alltså ingen mer glass om jag inte inte vill sitta på en toa hela dagen och känna mej som jag är i 9:e månaden.

Dagen har varit bra. Vet ni? Fick hålla och mata Leah idag :) Åh vad lätt hon var, och så söt! Och för ni som inte vet, så ska jag få en kusin i september :D Wiiho!

Nu börjar det planeras om Julia ska komma och hälsa på, Hoppas hoppas hoppas! Det vore så kul!

Nehe nu var det då dags att gå coh lägga sig. Imorgon kommer Hannah på förmiddagen så då ska vi nog bara ligga ute och slappa i solen. Sen på fredag åker vi ner till Cape Cod över helgen och så ska Nathalie hänga med. Detta blir toppen.

Har nyss skypat med min Sara också, saknar dig redan! Sen skypade jag med Klara innan lite också, åh vad jag längtar att få komma hem till mina underbara kompisar där hemma <3

God natti.

Jag & Emelie med glass från Jp lick store, Mums!

Kommentera

Publiceras ej