Livet leker.

2kommentarer

Har haft en toppendag, eller en toppenkväll kanske jag ska säga. Men dagen var inte heller så pjåkig (säger man så?). Men nu ikväll FOR vi till ett ställe som heter berry freezer tror jag. Där hade de frozen yogurt som man fick ta själv och sen fick man hälla på vilken topping som helst. Riktigt riktigt mumsigt ställe. Passion och coconut var speciellt goda smaker :)
Vi var ett helt gäng där.. det var jag, malin, emmorna, vanessa, oda och hannah. Hade superkul. Har faktiskt börjat lite smått framsteg med att säga R. För det blev mycket snack om dialekter eftersom alla kommer från massa olika ställen i sverige. Alltid kommer vi på tal om att jag inte kan säga R, men försöker i alla fall och idag gick det lite framåt. Ska öva lite varje dag har jag tänkt nu.

Tänk om varje dag och varje kväll skulle vara såhär.. då skulle det ju inte vara kul tillslut, så det är ju tur att inte varje kväll är såhär rolig :)

Dags att sova nu. Först måste jag bara titta på min STORA, LÅNGA To do-lista!

Natti natti

Hannah, Vanessa och Malin

Mumma


Emma som flyttar till Kalifornien med sin värdfamilj imorgon.

2 kommentarer

Anonym

22 Jul 2010 17:45

Hallo Ida

De va ett tags sen jag skrev nu. Det var bättre varje onsdagsmorgon när jag jobbade. Nu har man haft sommarlov i 5 veckor, med grymt fint väder. på lörd bär de av till stockholm med hela familjen. Hahaha nu förstår ja g när jag ser bilderna varför Nellie messade o bad mig köpa yougart o bär.

Coconut o passion, vete fan om de ä min smak.nä hadde de inte vodka-tranbär ?

Tror att du lägger ut lite dimridåer för att dölja din hemkomst. Kam man lägga till 20 spänn o gardera sitt tips? tror nämligen att du kommer hem till din 20-årsdag

syns snart

Janne

Helena o Anders

22 Jul 2010 20:41

Jag vet inte om jag får gissa för då tror du väl att vi har fått lite inside information, men icke!

Jag tror du kommer hem på din födelsedag kl 16.30.



Kramar från oss

Kommentera

Publiceras ej