Lutfrörskatarr?

2kommentarer

Usch nu har jag åkt på något igen.. kan det vara luftrörskatarr ännu en gång? Ligger nu i sängen och känner mej hängig. Det är bättre i halsen men har fortfarande svullnaden i lymkörteln i nacken och nu hostar jag upp massa slem och har svårt att andas vid djupa andetag. Vad ska jag göra? Någon som har några tips? Vill och orkar inte gå till sjukhuset här en gång till och få antibiotika..

Om någon har någon erfarenhet när det gäller luftvägarna så ger gärna tips.
Nu ska jag bara ta det lugnt i sängen och hälla i mig massa vatten och sova tidigt!

Ida

2 kommentarer

Tim

09 Jul 2010 16:27

Nu va det ju inte bara moffa som hade namnsdag den 6:e... vi "Esaiasar" gillar inte att bli bortglömda.

Jag tror du kommer hem den 11 augusti förresten.



Ha det bra!!



Tim

mormor

09 Jul 2010 22:12

HEJ ! Jag tycker du skall gå til doktorn så han undersöker dej ! vi har varit i båstad t.o.m. varit på tennis!! Det var en upplevelse!Morfar vann en resa .hoppas du kryar på dej .kram mormor.

Kommentera

Publiceras ej