Måndagen den 19 juli

6kommentarer

Nu är jag tillbaka igen. Har varit uppe idag på morgonen och sprungit i en timma och nu känner jag mej helt död i benen. Om 45 min börjar jag jobba och innan dess ska jag hänga upp tvätten och fixa lite här på rummet. Packningen inför hemresan har börjat och jag har insett en sak. Det kommer bli OMÖJLIGT för mej att få med mej allt hem, vet inte hur detta ska gå för jag tänker ju lite slänga saker.
Vill och berätta att det är faktiskt någon/några som har gissat rätt på min tävling. De som inte har skrivit tid kanske borde göra det.

Ikväll ska jag hitta på nåt med någon/några.. men vi vet inte vad än. Känner att jag har varit ganska isolerad på sistonde från omvärlden här borta. Dags att ta vara på den sista tiden

Saknar alla där hemma mer och mer nu känns det som. Man kan ju undra om man saknar sin pappa när man på kvällen lägger sig och tittar på teve. Vi har typ 300 kanaler och det går massa filmer men istället kolla man på British Open, undra om jag blivit knäpp?
Ser fram emot en golftur när jag kommer hem.

Ha en bra dag.

Ash och Ryan pussar Peter på hans 40 årsdag

Spenderade många timmar med denna lilla tjejen i helgen. Hon är ju helt underbar!

6 kommentarer

Hannah

20 Jul 2010 05:49

mashpee hette stallet vi var pa! var nanstans var du? :)

mormor

20 Jul 2010 10:58

hej! vilken jättesöt bebis !har semester denna veckan också ,har haft jättefint väder hela semestern. kul du snart kommer hem! kram mormor

Nina

20 Jul 2010 16:39

Hej Ida.

Då ökade mina chanser.. lägger till tid på den 14/8. Tror på kl 14.30!!

Ha det gott, nu ska vi till rävsnäs o ta ett em-dopp!.

Kram Nina

Morfar (Esse)

20 Jul 2010 21:01

Tiden är 16.30 Då står de dubbla havreflarnen uppdukade! Köp större resväska! Skönt att det är bara 17 dagar kvar, till dess ha det bra!

Mom & Dad

20 Jul 2010 22:33

Hon ar lika sot som du ar och var i den aldern..

Pa Ingsbergsgatan vantar kottbullar, lingon och pappas mos..

Nar ska vi ha BBQ fest med dig ???

Sofie har lite ont i orat pa Malta. Mamma sa att hon kunde anvanda nasspray for att lindra. Sofie missuppfattade och sprayade hela orat fullt med nasspray... Crazy daughter..

Ciao Bello !

Karro

21 Jul 2010 03:58

HAHHAHAHA! SOFIE DU ÄR ALLT FÖR SKÖN! Kan hända att jag dock gjort detsamma, vi får skylla på hårfärgen! Synd att inte jag får gissa hemdatum, tror jag hade vunnit då, ;)

Kommentera

Publiceras ej