Onsdagen den 7 juli

0kommentarer

Skrev visst lite fel datum igår märkte jag nu. Det var ju den 6e igår, morfars namnsdag!
Och på tal om igår så gick det faktiskt inte vara ute för det var så sjukt varmt. Det stod på 102 Fahrenheit och det är 39 grader.. dessutom i skuggan!! Det är inte ofta jag längtar efter kyla men igår gjorde jag faktiskt det.
På kvällen for jag omkring till lite olika affärer. Var bland annat inne på mallet och kollade lite, tror jag snart behöver en heldag där.. Sen tittade jag förbi starbucks såklart innan jag åkte till target.

Vaknade vid 9 idag och börjar kl 11. Men det blir ingen träning idag heller. En lymkörtel i nacken har svullnat upp och gör skit ont och dessutom är inte halsen 100 heller. Sen är det också nu 28 grader ute så jag stannar nog inomhus. Kanske ska scrapbooka lite?

Känner lite panik. Vad ska jag göra när jag kommer hem? Ingen kommer bo hemma i nässjö. Ska jag flytta? Ska jag börja plugga eller ska jag söka jobb? Massa frågor som snurrar omkring i huvudet. Men på ett sätt får allt lösa sig när jag kommer hem, då kanske jag känner av mer vad som känns bäst.

Saknar mina vänner hemma i Sverige väldigt mycket. Vill vara med er! Men snart..

Ne nu tror jag att jag ska lägga i en tvätt! Ha det bra.

Kramar, Ida

Kommentera

Publiceras ej