Scrappa

0kommentarer

Nu är jag äntligen färdig med all scrapbooking Som jag ville bli färdig med här. (Sep-juni) Visst är det bra? Har bara lite mer än 2 månader att scrappa när jag kommer hem då!
Började vid 12 idag och förmiddagen spenderades inomhus. Fixa och trixa med alla saker som ska göras och nu är listan i princip TOM! Wiiiho. Nu kan njutningen börja. Nu kan jag börja göra allt det jag tänkte göra i framför allt hela juli, typ.. träna, stretcha så jag blir lite vigare och sola.
Idag på jobbet så har vi inte gjort mycket speciellt. var och hämtade Jack på skolan och sen har vi lekt med hans bilar, byggt lego nere i källaren och gjort Mr Potatohead av playdoe.
Nu ikväll for jag till Hannah och scrapbookade. Tycker om mitt nya ord for som jag har lärt mej utav Malin som bor uppe i Bollnäs.
Nu är det verkligen dags att sova.
Imorgon, jag menar senare idag, fredag så blir det jobb mellan 12-10. Innan dess kanske man ska ta och lägga sig ute och sola.. om det är soligt förståss!

See ya

Kommentera

Publiceras ej