STARBUCKS IN MY HEART!

3kommentarer

Jag kommer verkligen sakna starbucks-tisdagarna känner jag nu. Alltid så härligt där :) Idag var vi ett stort gäng som bara satt och snackade och drack chai latte. Planerar som bara den de sista helgerna osv.
Ska säga er att jag känner mej helt ut och in och upp och ner typ! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?!?
Jag har så många gånger under detta år längtat efter den dag då jag ska åka hem men nu när det börjar närma sig så vet jag inte hur jag känner. Självklart längtar jag SUPER MEGA MYCKET efter massa där hemma men det känns ändå så konstigt/ledsamt att lämna allt här.. hela vardagen här..
Just nu har jag en lista som har nu 18 punkter som måste göras innan jag åker hem.. frågar när och hur? och då står inte ens packa med på listan..

Nu är det dags att få lite sömn för imorgon börjar jag redan kl 8 på morgonen. Jobbar 8-9.30, 11.30-7 sen på kvällen ska vi åka och äta frozen yogurt. Mumma!

Tack för alla sköna kommentarer, sitter och skrattar högt när jag läser att sofie sprutar nässpray i öronen.. och att karro gjort likadant! Ni är ju bara för lika.
Tycker också om allas gissningar på min hemkomst! Ser fram emot dessa ögonblick när jag ska överraska er :)

Sleep tight

Ida

3 kommentarer

Karro

21 Jul 2010 15:18

nej, jag har inte gjort det, inte än i alla fall! men kan hända att jag skulle gjort desamma. glömde nog ett skulle där :) haha!

mamma

21 Jul 2010 18:02

Sofie gjorde det inte heller, men fragade om det skulle sprayas i nasan.... haha



puss o kram

patrizia

23 Jul 2010 01:13

jag förstår hur du känner, ena sekunden så känner man sig lättad, nästa så får man panik..!

Kommentera

Publiceras ej