Tisdag.

1kommentarer

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har lite bloggtorka.
Jobb idag mellan 7.30-9.30, 12-8. Under min lediga tid så fixade jag massa med saker jag måste göra innan jag åker hem. Sen nu ikväll var jag på lite ärenden och såklart Starbucks.
Känner mej hela tiden stressad över mycket saker.. saker som ska göras och som ska köpas. Men min to do lista och min shoppinglista är snart helt avbockad som tur:)

Imorgon jobbar jag 11-8 och innan dess så måste jag fixa med lite saker, prata med syrran och skriva önskelista till mamma och pappa.

Någon som har ett bra boktips?

Good night.

Här kommer lite härliga bilder..



1 kommentarer

Kattis

29 Jul 2010 15:43

Hej Ida,

Idag är det en riktigt grå och regnig semesterdag.

Sofie och Nellie ligger i varsin soffa och tittar på The Hills, Tyra Banks Show, One Tree Hill m.m. Annars så tycker jag att det har varit en härlig semester. Hela familjen har varit i Stockholm några dagar, det var riktigt kul. Nellie gillade framförallt vår "kulturdag" (hellre det än shopping);)Nu hoppas jag ju att det blir lite mer sol innan man börjar jobba igen den 9/8.

Jaha du, då är det väl bara jag som inte har gissat något datum, men jag tror att du kommer hem den 3/8 kl 15.15. Så nästa vecka vid den här tiden så har vi säkert kramat om dig igen.



Vi ses SNART!!!



Kram Kattis

Kommentera

Publiceras ej